روش ارائه کارت ویزیت
ارائه کارت ویزیت علاوه بر یافتن زمان و شخص مناسب، نیازمند رعایت آداب مشخصی است. رعایت این آداب کمک می‌کند بازخورد بهتری هنگام ارائه دریافت شود. البته رعایت این موارد در همه حال واجب نیست. گاهی شرایطی رخ می‌دهد که نیاز به ایجاد تغییراتی در جزئیات است.

هنگام ارائه کارت ویزیت، باید آن را با احترام کامل و با استفاده از هر دو دست تقدیم مخاطب کرد. در این موقعیت باید تصور کرد که این کارت مانند هدیه‌ای ارزشمند است. احترام گذاشتن صاحب کارت به آن، موجب برانگیختن احترام مخاطب نیز خواهد شد.

بنابراین موقعیت‌سنجی در کنار توجه به این آداب، می‌تواند موجب موفقیت هرچه بیشتر در زمینه استفاده از کارت ویزیت شود.اولین و مهم‌ترین نکته این است که کارت ویزیت ابزاری برای حفظ ارتباطات قبلی خواهد بود. در نتیجه باید آن را زمانی ارائه داد که آشنایی اولیه شکل گرفته و تمایلی برای ادامه ارتباط وجود داشته باشد.

زمان و نحوه صحیح ارائه کارت ویزیت

کارت ویزیت به نوعی شناسنامه شخص یا کسب‌و‌کار مدنظر است؛ بنابراین احترام به آن، همانند احترام به خود شخص یا کسب‌وکار است. هرگز و در هیچ شرایطی نباید کارت ویزیت کثیف، شکسته، مچاله شده و … را به کسی ارائه داد. در واقع در چنین شرایطی، به‌طور کلی بهتر است از ارائه آن خودداری شود.

نوشتن متون اضافه روی کارت ویزیت، از جمله اطلاعات تماس بیشتر، نشانه‌ای مبنی بر وجود نقص در آن است. چنین کاری ممکن است موجب ایجاد دیدگاه منفی در ذهن مخاطب شود. پس باید هنگام طراحی کارت ویزیت و چاپ آن نهایت دقت را به خرج داد؛ تا نیازمند چنین اصلاحاتی نباشد.

همچنین بهتر است آن را طوری در دست گرفت که اطلاعات روی کارت پنهان نشود. همچنین زاویه کارت باید طوری باشد که خواندن اطلاعات اصلی روی آن برای مخاطب، در همان لحظه ارائه امکان‌پذیر باشد.رعایت این موارد در هنگام استفاده از کارت ویزیت باعث می‌شود این کارت به مخاطب مدنظر، در شرایط بهتر و به روش صحیح‌تری ارائه شود.

کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی نیست. در نتیجه نباید آن را در هر شرایطی و به هرکسی ارائه داد. ارائه کارت ویزیت به مخاطبان در زمان و موقعیت‌های خاص، اثربخشی بسیار بالایی دارد؛ در حالی که در زمان‌های دیگر ممکن است هیچ اثری نداشته باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت
بهترین زمان ارائه کارت ویزیت، وقتی است که مخاطب با حوزه فعالیت کسب‌وکار یا شخص مدنظر آشنا شده و نیازمند راه‌هایی برای ایجاد ارتباط در آینده باشد. در واقع باید در ابتدا مخاطب کارت ویزیت را تشنه کرد؛ و زمانی که به موضوع مدنظر علاقمند شد، با ارائه کارت ویزیت امکان ارتباط در آینده را فراهم نمود.

یک شخص حرفه‌ای در کسب‌وکار، همیشه و در همه حال تعدادی کارت ویزیت همراه خود دارد. اگرچه معمولا محل ارائه کارت ویزیت در انتهای جلسات کاری، کنفرانس‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط است؛ اما در هر زمانی ممکن است شرایط مناسبی برای ارائه کارت ویزیت فراهم شود.


وبلاگ ماندگار کارت ,ارائه ,ویزیت ,مخاطب ,شخص ,احترام ,کارت ویزیت ,ارائه کارت ,زمان و ,آن را ,کارت ویزیت،منبع

اطلاعات مهم کارت ویزیت

انواع پوشش های مختلف در چاپ

زمان و نحوه صحیح ارائه کارت ویزیت

بررسی انواع کارت ویزیت

بخش اول: 12 نکته مهم و اساسی در طراحی یک کارت ویزیت مناسب

بخش دوم: 12 نکته مهم و اساسی در طراحی یک کارت ویزیت مناسب

بخش سوم: 12 نکته مهم و اساسی در طراحی یک کارت ویزیت مناسب

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره کودک وبلاگ تخصصی موبایل و کامپیوتر کمیاب 95 genesis8e8to posto Mitchell63e24 Rede MEDICINE ارزان کده عرضه مستقیم لوازم یدکی هیوندای پدافند غیر عامل مانکن جدید